ברייטקופף: "החלטת נתניהו תואמה עם האמריקנים"

אסתי פלד No Comments on ברייטקופף: "החלטת נתניהו תואמה עם האמריקנים"

הפרשן שמעון ברייטקופף בפרשנות אירועי היום עם סיפור מדהים: "כשהחזן התפלל ככה הלל בשקט, האב למשפחת די פנה אליו לשיר בשמחה, כדי לומר הלל כהלכה". ברייטקופף ניתח את האירועים הפוליטיים: "החלטת נתניהו מתואמת גם עם הממשל האמריקאי, גם עם הציבור החרדי שאצלו ביקר שגריר ארה"ב. נתניהו מנסה לגבש כאן קואליציה, לקראת הביקור שהוא מתכנן בארה"ב"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן שמעון ברייטקופף, לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "אין מי שלא עבר את החג ברגשות מעורבים, בגלל האסונות. אבל גם היה חיזוק גדול, גם מהאב די, וגם הרבנית פלאי שקיבלו את הדין למרות האסון הכבד. שמעתי אחד מבני היישוב של משפחת די, שסיפר על הלל בבית הכנסת של הקהילה. כשהחזן התפלל ככה בשקט, האב למשפחת די פנה אליו לשיר בשמחה, כדי לומר הלל כהלכה"

"נכון שנראה שאין סייעתא דשמיא לממשלה. יחד על זאת לקבל מדינה שנמצאת בעליית מחירים, ובמצב כזה. יחד על זאת עלינו לפשפש במעשינו למה הגענו עד כאן. יש דברים שאינם קשורים לייעוץ המשפטי לממשלה. החלטת נתניהו מתואמת גם עם הממשל האמריקאי, גם עם הציבור החרדי שאצלו ביקר שגריר ארה"ב בישראל. נתניהו מנסה לגבש כאן קואליציה, לקראת הביקור שהוא מתכנן בארה"ב, לא משיקולי איסור כרת".

האזינו



0 תגובות